Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 25.01.2013 av Anonym.
Mage trening
Hei. For å få slank/tynnere/flatere mage, hvordan gjør dere det?
Etter jul så har jeg begynt på treningsstudio, jeg trener hovedsaklig spinning, løping på tredemølle og 100--> crunch tilslutt. Er det nok?
Jeg trener for å få mindre mage, men sier ikke neitakk til at alt det andre krymper også.
Hvordan trener dere?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.05.2013 av Anonym
hmm, kanskje litt seint å svare, men har du prøvd å sjekke ut Fitnessbloggen.no? Mange spennende og ikke minst interessante artikkler som blir lagt ut daglig.

Erfaringsmessig trener jeg basicly alle de store muskelgruppene (benkpress, markløft, hangups, osv). Trener sjeldent magen direkte, men pågrunn av at jeg trener de store muskelgruppene trenes også magen automatisk. Det beste rådet jeg kan gi deg er at du bør gå i underskudd på kalorier samt trene intervaller (4x4min). Grunnen til at du helst bør trene intervaller har mye med etterforbrenningen din å gjøre og du vil også få et raskere resultat. Velger du heller å jogge flere kilometer vil det forbrenne mye der og da, men etterforbrenninga di vil ikke være så høy. Jeg ville foreslått en god blanding. Husk at det er viktig med hviledager hvis kroppen din ikke er vant med trening, ellers vil du gå lei og kurven vil bare falle. Forresten, 100 crunches hjelper veeeeeldig veldig veldig veeeldig lite på å oppnå en flat mage, først må fettet bort. Men for all del, bra måte å styrke magen på.

...igjen, fitnessbloggen.no (facebook: fitnessbloggen)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseSkeiv.no Magasinet – Kjærlighet, identitet, historier