Annka sier: God helg, håper solen skinner hos deg og <3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 07.04.2017 av Anonym.
Cosplay, anime & snuggles?
Hei! Jeg er en 18, snart 19, år gammel jente som bor i Østfold! Jeg skulle ønske å komme i kontakt med andre som liker det samme som meg!

Jeg kan fortelle litt om meg først. Jeg begynte med cosplay i 2016, så er ganske ny på det, men det er så gøy, og jeg var på Desucon Japan & Cosplay i November i fjor. Tenker å dra på Desucon 12 i sommer, hvis jeg får råd! Jeg elsker anime, spesielt shoujo, shounen ai, noe action, men mest romantisk og morsomme ting. Jeg begynte å se på anime i 2010-2011? Er ikke 100% sikker på når. Min første anime var Naruto, etterfulgt av Bleach. Favoritt-animen er derimot Katekyo Hitman Reborn!, som etter min mening er en underrated serie som burde få mer props, because it's amazing~

Og bare fordi jeg er en veldig random person, så elsker jeg å kose, enten det er venner, familie eller fandom-puta mi :D

Hva er deres første anime, og favoritten? Vil gjerne bli kjent med flere otakus og cosplayere <3 :D

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.04.2017 av Anonym
Jeg tror den første animen jeg så var Yu-Gi-Oh! GX og favoritten min er nok Bungou Stray Dogs!
Annka sier: God helg, håper solen skinner hos deg og <3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen