Skeiv på iOS og Android
SKEIV.NO ANBEFALER
din-lokale-nettbutikk.myshopify.com
fulltidslesben.blogg.no
hvaskjerakine.blogg.no
doendsjo.blogspot.com
lezgirls.blogg.no
mittlivsomhomofil.blogg.no
denlesbiskehandboka.blogg.no
Skriv en hilsen til alle på Skeiv.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Skeive saker >> Debatt

Åpne profilen til Usikkerskeiv

Late bloomer lady

Jeg nærmer meg 40, er gift med en mann og har tre barn fra 10-17 år... jeg har vel innerst inne vist at jeg er mer lesbisk enn bifil de siste 15 årene, men har ikke hatt guts til å komme ut verken for meg selv eller andre.. Nå opplever jeg ekteskapet mitt som "tyngende" og vet ikke hva jeg skal gjøre. Tørr ikke bare bryte med alt som er trygt og vant.. skummelt og skulle gå igjennom den prosessen for så å stå alene med alle reaksjonene og følelsene både fra andre og meg selv...

noen andre som har/eller har hatt det som meg..? Noen tips til meg..? ??
Åpne profilen til Ellanor
Hei!

Jeg har ingen konkrete svar, men er selv i en lignende situasjon. Har snakket med mannen om det, å vi har åpnet for at jeg kan få utforske denne siden av meg selv, så lenge vi har en åpen og god kommunikasjon. Har du forsøkt å dele dine tanker med din mann? Hvordan tror du han eventuelt ville reagert?
Åpne profilen til marianne89
Jeg har nylig kommet ut selv som skeiv. Gikk fra et ekteskap og har to barn selv. Syns du skal følge magefølelsen din, og at du selv skal være lykkelig. For meg var det helt rett og gå fra ekteskapet og være åpen om det. Angrer ikke et sekund. Lykke til med valget ?? Send gjerne en melding hvis du trenger og prate!