Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Må sees > Debatt

Anonym
Opprettet 02.03.2011 av Anonym.
Date or next!
Poenget går ut på om du vil gå på date med forrige person i debatten så sier du date, hvis ikke så sier du next.
Ganske lett hva?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.03.2011 av Anonym
Til de som trenger veiledning:

Man kan si ALT! Sexy = date, stygg = next

Gaysir version dette altså.
Anonym
#2. Postet 02.03.2011 av Anonym
Så du velge etter utsende? Ye ye... :P

Kunne vært ett konsept. Finnes noe lignenes på myyearbook.com
Da jeg hadde myyearbook kunne man velge random folk fra siden som dukket opp på valgmenyen. (Som chat, oversikt, forsiden osv)og man hadde valget mellom å admire eller ikke. Hvis man admireret person ville da personen havne på en liste. Og hvis man ble likt/admired tilbake, kunne man ta match test. Spørsmål som begge parter svarer på. Med forskjellige svar. Svarte partene det samme fikk man match poeng.

Kan være en tanke.. n.n
Anonym
#3. Postet 02.03.2011 av Anonym
Herregud... Dette er en klassisk lek på gs din banan.

Uansett:

NEXT!
Anonym
#4. Postet 02.03.2011 av Anonym
Ja, da prøver jeg meg, intresert?????
Anonym
#5. Postet 03.03.2011 av Anonym
Ja, da prøver jeg meg, intresert?????
Tror du har misforstått dette her, du :P
Dette går ut på at enhver som skriver i denne debatten skriver om han/hun vil gå på date med den personen som skrev før deg. Dermed er det eneste man trenger å skrive: DATE, eller NEXT, og jeg må nok si NEXT :P
Anonym
#6. Postet 03.03.2011 av Anonym
Herregud... Dette er en klassisk lek på gs din banan.

Uansett:

NEXT!
Jeg har gs også da din sopp.
Trenger ikke å være frekk heller. Pass deg ellers så stapper jeg noen bananer i munnen din og andre plasser <.<
Anonym
#7. Postet 03.03.2011 av Anonym
Esay as a horny girl... but Next!
Anonym
#8. Postet 03.03.2011 av Anonym
Easy as a horny girl... but Next!
Anonym
#9. Postet 03.03.2011 av Anonym
Misforstått eller ikke detta blir for dumt, herregud er jo kun drittslenging her, tror gaysir kan ha denne leken for seg selv. Må hvertfall kunne gå an å svare mennesker på en ordentlig måte, ja. Lykke til sånn ellers da.
Anonym
#10. Postet 03.03.2011 av Anonym
Misforstått eller ikke detta blir for dumt, herregud er jo kun drittslenging her, tror gaysir kan ha denne leken for seg selv. Må hvertfall kunne gå an å svare mennesker på en ordentlig måte, ja. Lykke til sånn ellers da.
Fordi det er ungdommer som tror de er bedre enn alle andre... desverre blir det ofte sånn, men heldigvis kan innlegg med drittslenging, rapporteres, og brukeren vil da få kjenne konsekvensene.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen