Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 22.05.2011 av Anonym.
Politisk ståsted
Vet dere hvor dere står politisk? Har dere ett spesifikt parti dere holder dere til?
Jeg sliter litt, jeg vipper liksom mellom to ganske ulike.
Begge partiene har saker som er viktig for meg, som jeg er helt enig i, men så dukker det plutselig opp en sak de har som jeg synes er helt på trynet. Vanskelig å vite hvilket parti man tilhører. Hvordan er det med dere?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 24.05.2011 av Anonym
For meg er det Høyre som gjelder...:-)
Anonym
#2. Postet 25.05.2011 av Anonym
Det er nok alltid slik at hvert parti har noen bra ting, og noen ting man ikke synes er like bra. Det viktigste er nok å finne det partiet som passer best, selv om de kanskje har noen saker du ikke er enig i. En god start er kanskje å finne ut om du er sosialistisk eller ikke. Deretter kan du finne det partiet som passer best innenfor de sosialistiske eller borgelige alternativene. Jeg er ikke sosialist, og har funnet ut at høyre er "mitt" parti :) Lykke til!!!
Anonym
#3. Postet 26.05.2011 av Anonym
Stemte jo Høyre ved forrige stortingsvalg, det er der jeg føler jeg står også, selv om jeg er enig med AP i mye. Problemet er at jeg har lyst å bli politisk aktiv, og da er det kanskje greit å være 100% enig med eget parti.. :p Selv om det ikke er mye
Anonym
#4. Postet 29.05.2011 av Anonym
Altså jeg mener det er bra å ikke tviholde på ett parti uansett!
Velg deg heller ut noen saker du synes er viktige! også velger du etter hva partiene fokuserer på der
Anonym
#5. Postet 08.06.2011 av Anonym
Jeg er Venstre-velger og medlem :)
Anonym
#6. Postet 24.06.2011 av Anonym
Hvilket parti er jeg ikke helt sikker på enda, men jeg er sosialist.
Anonym
#7. Postet 06.07.2011 av Anonym
Har ikke noe fast parti jeg holder med. Men tror jeg dras mot høyre-siden :) Selv om jeg er veldig uenig med alle partiene.
Anonym
#8. Postet 13.07.2011 av Anonym
Må si høyre her også! frp er gode på mye men mener også noe dritt, jeg tokk partitesten på tv2nyhetene og det stemte med hva jeg trodde :) Gå inne her å se nyttig side, veninnen min var helt sikker på at hun holdt med Ap, men etter hun tok denne så fant hun ut at Høyre var partiet for henne!
http://www.tv2nyhetene.no/valg09/partitesten/
Anonym
#9. Postet 25.07.2011 av Anonym
Rødt
Anonym
#10. Postet 28.07.2011 av Anonym
Venstre. Eneste party som tar miljø, kunst, mennesket/individer, små -og mellomstore bedrifter seriøst. Pleide å stemme Høyre, men de har blitt altfor populistiske og sier ikke det de mener.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen