Annka sier: God helg, håper solen skinner hos deg og <3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 28.08.2015 av Anonym.
33 år, lite erfaring med jenter, to barn men skeiv?
Dette gnager og har gnagd lenge. Er nok ikke "fullblown" lesbisk men bi stemmer nok veldig godt.. I det siste har jeg tenkt mer og mer på det, uten å handle.. Er i et sexløst forhold med en mann der ingen av oss tar initiativ.. Men jeg savner ikke en.. Ja.. "sånn" en, jeg savner følelsen jeg fikk første gang jeg var med ei jente, samme følelsen som andre gangen jeg var med ei jente.. Savner smaken, mykheten, det å ligge å tulle med en pupp etterpå, myke lepper som smaker kirsebær og ikke et hårete fjes..

hvorfor vi ikke har sex spør du?

Næ, si det..? Vi slet lenge med å få barn, så sex ble "håperpååbligravidsex".. Fikk ikke det til, fikk hjelp, ble gravid, fått barn sammen, sex 1 gang, barnet er 9 mnd.. Så ja.. Det er meg..

vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå..

Vet heller ikke hva jeg vil med dette..?

Svar på innlegg

lillelinn
#1. Postet 31.08.2015 av lillelinn
Hørtes ut som du beskrev mitt liv gitt...
Anonym
#2. Postet 06.10.2015 av Anonym
Livet er for sårbart og kort, til at en ikke skal leve livet mens en har det tenker jeg. Er det riktig å forbli i et forhold, hvis man ikke er sammen? Hvem gavner det?? Sier ikke livet er lett og avgjørelser er lette..men tror at en skylder seg sjøl, partner å leve :/
Anonym
#3. Postet 09.10.2015 av Anonym
En tung situasjon du er i. Du skrev dette i slutten av august, det r ikke så lang tid, men hva tenker du om dette nå? har det blitt noe klarere?
Anonym
#4. Postet 11.10.2015 av Anonym
Uffda.
Trur vi e flere som kan kjenne oss igjen der ja.
Ta gjerne kontakt dersom du vil prate :)
Anonym
#5. Postet 13.10.2015 av Anonym
Ja, det er slik jeg har det nå. Og har hatt det i 6 år. Men så er det den økonomiske tryggheten og at han er jo snill..Ha! Nei jeg vet ikke jeg heller hva jeg skal gjøre og jeg er 44 år...
Anonym
#6. Postet 02.11.2015 av Anonym
32 år, lite erfaring, to barn og skeiv. (Nesten identisk )har kommet mæ så langt at æ e i allefall singel. Føle mæ kjempeklar tel å stå frem det ene øyeblikket tel at æ e livredd i det neste. Hadde æ ikkje hatt små barn så trur æ at æ hadde tort å ta steget :) Vil gjerne komme i kontakt med nån i samme situasjon :)
Anonym
#7. Postet 17.11.2015 av Anonym
Jeg ble nesten "glad" for å se at det ikke er bare jeg som har det på denne måten. Er på samme alder og jeg har i så lang tid følt meg alene fordi jeg er bifil og har i mange år bodd sammen med en mann. Vi har ett barn sammen og forpliktelser osv, men jeg er ikke lykkelig i denne situasjonen. Dog tør jeg ikke gå ut av det. Kanskje fordi jeg ikke kjenner noen som er i samme situasjon som meg eller kanskje fordi jeg er redd jeg ikke vil treffe en jente her jeg bor.

Hvis noen ønsker kontakt med meg blir jeg glad for det
Anonym
#8. Postet 17.11.2015 av Anonym
Dere som er i forhold.. Hvorfor? Er det ikke bedre å gjøre det slutt først som sist? Har selv vært i forhold, men jeg gjorde det slutt. Savnet etter en jente ble for stort, og for min mann var det ikke aktuelt å få en dame på banen.
Hva tenker dere om saken? Jeg skjønner jo forpliktelser, men det kan man jo ha sammen uansett.
Anonym
#9. Postet 17.11.2015 av Anonym
Det skjønner jeg, man blir litt forvirrett, men jeg skjønner din frustasjon, opplever den selv... trudd ikke at jeg var skeiv, men lengselen etter sex får meg til å lete etter alternativ, jeg har også mye undertrygt lyst..
Anonym
#10. Postet 03.05.2016 av Anonym
Vi hadde bortimot et sexløst forhold etter ungene, som fler her. Men etter jeg fortalte samboer at jeg tiltrekkes damer like mye som menn, og at det alltid har vært slik, ble jeg lettere til sinds. Han forstår at dette har vært en stor lengsel for meg og lar meg lete etter en elskerinne. Han har ikke noe problem med det så lenge jeg fortsatt elsker han og forholdet vårt er bra. På grunn av denne friheten jeg nå har fått, tenker jeg mer og mer på damer og sex, og det gagner jo vårt forhold på hjemmebane også ;)
...så jeg vil anbefale å fortelle mannen om det. Jeg har iallefall "oppdaget" sexlivet på nytt, og elsker det.
Annka sier: God helg, håper solen skinner hos deg og <3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen