Snoppen sier: Hei. Hvordan har du det? Lyst til og møtes? Klem
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 30.12.2015 av Anonym.
Bifile og bisexuelle jenter!
Er det noen bifile jenter her? Eller bisexuell? Selv er jeg ei jente på 26 år som er bisexuell. Har mann og 3 barn og er gift og lykkelig.. likevel er det noe med jenter(!!), sex med jenter som får meg tent. Ingen feil med mannen for det er dødsbra sex, men jeg drømmer om å ha en jente sammen med oss! Og mannen takker jo ikke nei til det!! Noen som er i samme situasjon å vet hvor man kan treffe slike jenter som kunne tenkt seg å testa eller vært med på noe spennende?! Takk for svar?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 01.02.2016 av Anonym
Så spennende. Jeg vet positivt at det er flere par som har lyst å ha med ei dame og leke med. Jeg er nyskilt og jeg tenner veldig på tanken om å ha sex med et ektepar. Jentesex er kjempespennede i den settinga. Jeg liker å ha med en mann på det....
Anonym
#2. Postet 06.07.2016 av Anonym
Hadde vært noe men må finne noen i nærheten :)
Anonym
#3. Postet 29.10.2016 av Anonym
Sex er en ting, om du ser for deg en forelskelse med en dame er det vel ingen tvil :)
Anonym
#4. Postet 31.10.2016 av Anonym
Jeg tenker det samme som deg :-). Hvis vi fant en jente vi hadde god kjemi med hadde jeg og mannen også sagt ja takk til det.
Jeg har testet det noen ganger før, men det negynner å bli skremmende mange år siden :-P. Skulle gjerne gjort det igjen nå som jeg er mer moden og tryggere på meg selv og min egen seksualitet.

Jeg har aldri testet med bare en jente. det hadde også vært spennende, men jeg er i et veldig lykkelig (og tilfredsstillende!) forhold, så for det første ville jeg aldri vært utro og for det andre så ville jeg aldri bedt mannen om "tillatelse", til det. For redd for at det skal skape problemer og usikkerhet. Vet hvordan jeg ville følt det om han skulle vært alene med en annen mann liksom. Tror usikkerheten hadde stormet ut av de mørke hjørnene ja! :-P
Anonym
#5. Postet 14.04.2017 av Anonym
Hei :) jeg driver å lurer om jeg kan være bifil og ikke bisesksuell. For lurer faktisk på om jeg kanvære med en jente :)
Men det er det å finne en og bli kjent her inne å kunne f.eks gjøre det med. For jeg ønsker å gjøre det bare med en jente jeg da :)
Så kan jo spørre dere om dere vet noen andre som er i samme situasjon eller som ja lurer :)
Tusen takk for svar :)
Snoppen sier: Hei. Hvordan har du det? Lyst til og møtes? Klem
Skriv Skriv her Skriv i megafonen