Billie sier: God påske til alle fine her på Skeiv <3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 19.02.2016 av Anonym.
Lureri
Jeg så at dette skulle være en gratis tjeneste og lagde en profil. Det kom raskt et brev, og da oppdaget jeg at jeg måtte betale for å lese brevet. Nysgjerrig som jeg er betalte jeg, bare for å oppdage at brevet var fra Skeiv.no som ønsket meg velkommen. Det synes jeg er lureri. Det burde ikke koste noe å lese en velkomsthilsen!

Siden har det ikke skjedd annet en et "Hei" fra en mann, på tross av at jeg har sagt at jeg kun vil ha brev fra kvinner.
Jeg gir dere kun denne måneden!
Toran

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 07.03.2017 av Anonym
Er nok litt lureri ja, de fleste profiler som kommer innom hos meg føler jeg er falske profiler. Betalte 79 kr for mobil men slettet meg neste dag, så betalte jeg igjen 79 kr. Nå er nok dette stedet sikkert mer for folk på 20. Jeg er i 40 års alder og har type så jeg skjønner du blir forbanna. Forum er dødt, debattene ikke eksisterende. Så jeg vil nok tro at SKEIV.no kun representerer unge profiler. Har også rapportert 2 profiler hvor pikk var synlig. Det at aldersgrensen er alt for lav finner jeg også kvalmt.... Jeg skulle ønske stedet var for 20, 30, og 40 åringer osv.... men at sex treff relaterte profiler ble blokkert.... Det føles som et hån at de tar penger for en tjeneste man ikke kan få venner.... fins de som søker skeive venner...ikke bare one night stand.
Ønsker deg lykke til...
Anonym
#2. Postet 25.03.2017 av Anonym
Dette er dessverre ikke unikt for skeiv.no, mange sider som holder på i samme stil. Tror Gaysir er bedre i så måte. Har nettopp opprettet profil selv, og gir det denne måneden for å se hva som skjer. Om ikke jeg kommer i kontakt med noen, sletter jeg hele greia, gidder ikke å kaste penger i dass heller. Men jeg tror nok man må strekke ut en hånd selv og kontakte folk, ikke satse på at alle får med seg alle nye og sier hei :)
Skeiv
#3. Postet 03.04.2017 av Skeiv
Men jeg tror nok man må strekke ut en hånd selv og kontakte folk, ikke satse på at alle får med seg alle nye og sier hei :)
Hei!

Det er riktig som det skrives her, de som selv er aktive og tar kontakt er de som også opplever best respons. Når det gjelder varsling av meldinger så sender vi ikke ut varsler til våre brukere ved brev fra oss. Dersom du har mottatt et varsel uten å finne noe brev i din postkasse så skyldes dette at avsender av meldingen har avsluttet sin profil før du rakk å lese den. Når noen avslutter sin profil så blir også brev til og fra vedkommende tatt bort.

Vennlig hilsen
Skeiv :)
Anonym
#4. Postet 31.01.2018 av Anonym
Det har ikke blitt bedre. Det er fremdeles det samme lureriet med velkomst mail som jeg måtte betale for å få lese.

Jeg klarer heller ikke å se når den betalte måneden min opphører??? Jeg ønsker å slette kontoen min helt før det pluttselig blir trukket for en ny måned på grunn av en eller annen lur auto betaling!

Drittplass! Ikke folk i chatten heller!
Skeiv
#5. Postet 02.02.2018 av Skeiv
Hei Hiawata!

Vi har besvart ditt innlegg ved å sende deg en personlig melding.

Vennlig hilsen
Skeiv :)
Billie sier: God påske til alle fine her på Skeiv <3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen