løvkvinne123456 sier: hei ønsker dere en fin langfredag og videre i påsken
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 17.06.2016 av Anonym.
Bi eller ikke?
Jeg tror kanskje jeg er bifil. Men jeg er ikke sikker. Jeg aner ikke. Når man har lyst til å snakke med en person, være i nærheten av personen hele tiden, synes personen er pen osv.. Hvis det kalles å være tiltrukket av noen, så blir jeg tiltrukket av jenter. Men Det er ganske få. Det må være en som er utrolig pen, med den fineste personligheten jeg har møtt. Hvis jeg møter en sånn jente, tror jeg at jeg faktisk blir tent også.
Hittil har jeg kun hatt sex med gutter og har vært fornøyd med det. Men jeg er veldig nysgjerrig og har ganske lyst til å prøve ut sex med en jente, men aaaner ikke hvordan jeg skal gå fram.
Jeg har alltid syntes jenter var pene, og vært ganske nysgjerrig på hvem de er osv. Og har tenkt siden jeg var fjorten ca, hva om jeg blir tiltrukket av jenter?

Min første seksuelle opplevelse var faktisk med en jente. Jeg ble fingret, og likte det. Men jeg vet ikke om det var fordi jeg var nysgjerrig at jeg gjorde det, eller om det var fordi jeg ble tent.

Tips?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 22.06.2016 av Anonym
jeg skjønner deg godt :)
jentekroppen er herlig!
ønsker deg lykke til, håper du treffer på en skikkelig sexy og kul jente!
mvh aleks :)
Anonym
#2. Postet 28.08.2016 av Anonym
Heisann.
For meg høres det ut som du er bi. Hvorfor ikke bare teste det ut om muligheten byr seg? Kanskje møter du noen her inne?..eller på en annen arena? Håper du finner ut av det. Uansett, kos deg og lykke til.
Anonym
#3. Postet 07.09.2016 av Anonym
Tilat deg å vær i prosessen. Seksualitet og tiltrekning kan endre seg. Bruk tid på å utforske og ikke bruk tid på å angre på noe som en gang gjorde deg lykkelig. Jeg ønsker deg masse lykke til og synes du er modig som har mot til å tørre.
Anonym
#4. Postet 29.10.2016 av Anonym
Du er kanskje bi.. om du er tiltrukket på en romantisk/ seksuell måte.. det er kjempe fint! Så lett å bli tiltrukket av damer. Herrefred damer er jo helt lekkert hehe. Bruk tiden godt, å finne identitet tar tid
løvkvinne123456 sier: hei ønsker dere en fin langfredag og videre i påsken
Skriv Skriv her Skriv i megafonen