Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 06.07.2016 av Anonym.
å date kvinner som vil være kjæreste enn elskerinne eller one night
Jeg ønsker å dele min erfaring. Å velge jenter som ønsker forhold er meget vondt, når du finner faktisk drømme jenta som gjør at alt klaffer, problemet er at alt blir så jævelig når du ikke får hun ut av hode ditt ennå så mye du bare prøver. Kjenner følelsen på at jeg kun har lyst å bli hos henne selv om jeg er gift. Det er tungt å bli dumpet selv da alt var perfekt fordi den andre vil ha deg som kjæreste:) så date det du søker selv for å unngå å bli såret:)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.08.2016 av Anonym
JEg vet ikke helt om jeg forstår hva du mener. Mente du at du fant drømmedama, hadde lyst å forlate mannen din for å være med henne men så gjorde hun det slutt? Men uansett et godt poeng å velge å møte damer som søker det samme.
Arony
#2. Postet 21.08.2016 av Arony
Jeg er selv litt usikker på hva du mener her. Hørtes ut som du ville mer enn one-night-stand der.

Er viktig å søke folk som ønsker det samme som deg, men da er det også viktig å spesifisere hva du selv faktisk også ønsker.

For min del, så er jeg bare ute etter vennskap eller ikke-monogame forhold. Derfor må jeg se meg nøtt til å unngå å prøve å få et forhold med en monogam person.

Ville du ha et rein sexuelt forhold eller et ikke-monogamt forhold? Får ikke helt tak i det her.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen