Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 21.07.2016 av Anonym.
Hvordan reagerte foreldrene dine?
Hvordan reagerte foreldrene dine da du kom ut av skapet? :)

Min far var ikke begeistret for det.. Han ville heller at jeg skulle finne med en gutte kjæreste.
Det var ikke så enkelt å få han til å forstå at jeg likte jenter, han syntes det var litt rart..

Men nå går det relativt bra. ;) Jeg sa at jeg forventer at du respektere det, men du trenger ikke like det.

Svar på innlegg

Baremegselv
#1. Postet 21.07.2016 av Baremegselv
Hei! Nå er ikke vi helt i samme båt, ettersom jeg har tre unger og er godt voksen! Men svarer i alle fall :-) Det tok lang tid for meg å akseptere at jeg faktisk liker jenter. Jeg har visst det i mange år, men har ikke turt å stå fram før nå, fordi jeg var usikker på hvordan familien skulle ta det. Hvem hadde trodd at jeg som har levd med en mann i 12 år, sånn plutselig kom fram som homofil :-o Men etter mye at og fram og hundre samtaler med mine nærmeste venner, fant jeg ut at det ville være en befrielse å endelig kunne være meg selv. Derfor tok jeg med min nærmeste venn som støttespiller da jeg sa det. Og det gikk mye bedre enn jeg trodde... De sa bare at jeg var gammel nok til å bestemme over mitt eget liv og viss det føltes riktig for meg, så støttet de meg på det :-) Unga og resten av familien tok det også bra, så nå er jeg klar for å leve mitt eget liv fullt ut????
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen