Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Persille1
Opprettet 12.11.2016 av Persille1, dame, 50 år, Sør-Trøndelag.
Vet ikke helt?
Hei. Jeg har nok kommet i en litt pussig kategori her som jeg enda ikke har helt svar på. Jeg har alltid sett på meg selv som heterofil fram til denne sommeren da jeg plutselig falt for en av samme kjønn. Personen er i et forhold med barn så jeg føler ikke sjansen er av det store selv om jeg tror vi har en slags greie når vi møtes. Derofr er det bare "på avstand" mellom oss.

Problemet er vel egentlig at jeg aldri har utforsket området med damer og derfor heller ikke vet om det er dette som er meg? Hva bør jeg egentlig gjøre? Jeg lengter etter tosomhet da jeg er alenemamma og lei av å være alene, men også redd for å tråkke feil og lete på feil sted. Jeg er ikke redd for at det skal være en dame jeg blir sammen med, men "markedet" blir så voldsomt om dere forstår?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.12.2016 av Anonym
Hei, sikkert lurt å søke litt rundt her å se om du kan få noen nye venner å snakke/chatte med Det er ikke så dumt å gjøre det på denne måten. De fleste seriøse mennesker på nett er ærlige fordi de er anonyme. Akkurat som med meg. Lykke til :-)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen