Snoppen sier: Snill, ærlig og god mann søker ladyboy/shemale/
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 05.01.2017 av Anonym.
Endelig stått fram.
Hei!
I dag har jeg fortalt min søster at jeg er lesbisk og føler en enorm lettelse. Regner med at hun informerer resten av familien....
Hadde et kortvarig samboerforrhold for 17 år siden men familien min trodde at jeg bare hadde en "lesbisk periode" for har bare vært i heterofile forhold etter det. Men saken er den at jeg ikke har turt å stå fram om min legning og valgt det som jeg følte at alle andre mente var riktig bortsett fra meg selv.
Har nå vært singel i fire år og hatt god tid til å tenke gjennom hva JEG vil med livet mitt.
Og det er å få lesbiske venner og kanskje møte ei kjekk dame med tiden.
Ville bare dele dette med dere....smiler.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 12.01.2017 av Anonym
Hej:)

Seje du som står frem :)

Håber det bedste for dig:)
Anonym
#2. Postet 25.01.2017 av Anonym
Så fint å lese! Ja det er best å hoppe i det. Selv om det er rart så er det også godt. Jeg hoppet i det også sent i livet, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere! Har barn som taklet dette godt, og det tror jeg de fleste barn gjør. At DU er lykkelig med deg selv betyr mye for de rundt deg. Om du hører andre ting så får du iallefall bekreftet hvem som er dine sanne venner eller ei. For å beskytte deg selv anbefaler jeg å ikke bli meg på alle andres behov for å snakke om det,..sånn når og hvordan og alt det der. Det er lov å si at dette er privat og viktig for deg, og at utlevering og prat om sex og framtid og hvordan er det, ikke behøver å besvares. Jeg lærte meg iallefall til å med et smil svare... hvordan hadde det vært for deg, om jeg skulle sitte å spørre DEG om det samme. Noe må få være privat, selv om behovet for å rope ut at man er skeiv, er stor når trollet er sluppet ut i lyset. Gled deg over å ha funnet din indre ryggrad og ditt valg over egen seksualitet og la tiden jobbe for deg. Late bloomers ladies er en gruppe kvinner som har kommet ut sent. De finner du link til på FRI sine sider... og på fb, er det en gruppe som heter Siriu`s døtre... heng deg på der da vel. Lykke til :)
Anonym
#3. Postet 28.01.2017 av Anonym
Takker for rådene...
Anonym
#4. Postet 28.01.2017 av Anonym
Takk!!
Arony
#5. Postet 01.02.2017 av Arony
Så bra. Jeg stod selv frem som lesbisk tidligere i år, men det virker ikke som noen oppfattet det. Jeg trur i bunn og grunn alle visste det lenge før jeg visste det selv. Jeg har lenge sagt at jeg er panfil, og trudd selv at jeg var det, men sannheten er at jeg trenger ei jente for å være virkelig lykkelig.

Jeg har kjæreste, men er mer enn gjerne åpen for flere venner ^^
Snoppen sier: Snill, ærlig og god mann søker ladyboy/shemale/
Skriv Skriv her Skriv i megafonen