Lykke72 sier: Kunne det friste å gå på en date?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 18.02.2011 av Anonym.
Overbevise foreldre?
Jeg har da fått en kontrakt fra Sápmi Fashion (Nyoppstartet motehus) tilsendt på e-post, men problemet var da at mine foresatte må skrive under. Hvis jeg spør de så får et nei tilbake i 99,9 % av tilfellene jeg spør om noe, så jeg gjør alt uten å spørre om lov for det er bortkastet tid når jeg får nei uansett (Feks første gangen jeg bleket håret mitt).

Men nå sitter jeg i klypa og trenger deres tillatelse, for når man er 16 så kan man undertegne selv (Men det er et halvt år til jeg blir). Så har dere noen kreative teknikker? : D

Til dere skeptiske så er Sápmi Fashion et veldig proffesjonelt firma, og jeg kjenner fyren som står bak alt.

Sápmi Fashion's sin Facebookside.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.02.2011 av Anonym
Det er jo for satan i helvette dette jeg mener med at det ikke er liv her. Tenkte dere at jeg skulle holde liv her helt ALENE?
Anonym
#2. Postet 19.02.2011 av Anonym
Spør dine foreldre om underskrift, hvis (når) du får nei så sier du til Sápmi Fashion at du ikke har mulighet før om et halvt og gir dem den virkelige grunnen til det. Er de seriøse og vil satse på deg så respekterer de det og du får muligheten da. Ikke juks her, det vil slå tilbake på deg! Lykke til :)
Anonym
#3. Postet 19.02.2011 av Anonym
Si det rett fram altså, bare synd at jeg har anstrengt forhold til de og ikke tør å spørre : /
Anonym
#4. Postet 20.02.2011 av Anonym
Oki, jeg bare gir helvete i det nå og gjør det uten tillatelse når jeg er 16 (Good choice!) : P
Anonym
#5. Postet 21.02.2011 av Anonym
Ja, det høres ut som en god plan :)
Arony
#6. Postet 15.08.2012 av Arony
Foreldre burde da ikke si nei til at du skal jobbe, vel? Aldri hørt om foreldre som har nekta barna sine å jobbe før... med mindre det er å jobbe som prostituert eller noe, da :-P
Lykke72 sier: Kunne det friste å gå på en date?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen