Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 31.08.2018 av Anonym.
Noe spesielt?
hei, jeg er en mann på 25 år og er gift. Og har lenge sliti med at jeg liker og kle meg i dame klær når keg har muligheten hjemme eller når jeg er på jobb reise på hoteller så kan jeg gå rundt på rommet i kvinne klær og undertøy og ser meg i speile osv.. og har lenge hatt lyst og ta dette et skritt videre med sminke, hår, høy hælte sko osv. Men har liksom ikke vilt kjøpe bare for at jeg skal gjøre det på et hotell rom for meg selv. For har jo hatt lyst og prøvd og gjort dette og da treffe menn som aksepterer dette og latt meg få prøvd og sugd tissen og blitt tatt analt, for det har jeg hat lyat til i noen år nå. Men hvordann finne disse mennene som vil la meg være "jenta"

så hvis noen der ute kunne tenke seg og kunne hjelpe meg med og lære og sminke og sånn eller latt meg prøvd på dette jeg har tenkt på i mange år så hadde det vært super snilt!??

eller om det er noen jenter der ute som liker jente utsendet og klær osv men som vil ha penis istedenfor jente tiss :) så er jeg med på det og??

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen