Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 19.12.2013 av Anonym.
Masse betalinger
Hei,er det flere en meg som syns det er teit at man må betale for det meste? Spesielt for å se andres profiler,sist besøkende og meldinger? Veldig skuffende og irriterende!! Vurderer nesten å finne meg et nettsted som ikke krever sånne ting! Syns man skulle betalt om man ønsker VIP-medlemskap,mens vi andre hadde det vanlige.. Meld,profil,blogg ogsånt!
Jeg må jo betale for ALT jeg gjør...og det vil jeg ikke! :/

Svar på innlegg

Skeiv
#1. Postet 22.12.2013 av Skeiv
Hei,er det flere en meg som syns det er teit at man må betale for det meste? Spesielt for å se andres profiler,sist besøkende og meldinger? Veldig skuffende og irriterende!! Vurderer nesten å finne meg et nettsted som ikke krever sånne ting! Syns man skulle betalt om man ønsker VIP-medlemskap,mens vi andre hadde det vanlige.. Meld,profil,blogg ogsånt!
Jeg må jo betale for ALT jeg gjør...og det vil jeg ikke! :/
Hei!

Vi har i dag endret på hva man som gratis medlem har tilgang til. Nå vil man blant annet kunne åpne alle profiler uten å angi betaling. Man har også tilgang til alle blogger, forum og chat helt uten kostnad.

Vennlig hilsen
Skeiv :)
Anonym
#2. Postet 24.03.2014 av Anonym
Ja! Syns det e utrolig dumt at ein ikkje kan lesa meldingane ein får og kven som like profilen! Ville komme meg bort ifra gaysir så kom hit, men her kan ein jo ikkje gjer noke uten å betala, og som pengelens så går ikkje det...
Burde virkelig bli forandra...men i mellomtida e d tilbake til gaysir og useriøse folk.
Skeiv
#3. Postet 25.03.2014 av Skeiv
Hei!

Som gratis medlem kan du lese alle profiler og kontakte alle medlemmer, delta i chatten og forumet samt lese / skrive blogg. Dersom du ønsker full tilgang til vår tjeneste (feks lese post) så koster dette kun kr 49 /mnd. Dersom alt hadde vært gratis ville det være vanskelig å videreutvikle denne tjensten, og kvaliteten på våre medlemmer ville mest sannsynlig blitt redusert. Mye spennede vil skje fremover, om kort tid lanserer vi blant annet Skeiv som egen iPhone og Android app :)

Vennlig hilsen
Skeiv :)
Anonym
#4. Postet 29.03.2014 av Anonym
Ok, takk for fornuftig svar :)
Får skrapa saman pengane, for gaysir går eg ikkje tilbake til fann eg nett ut :P
Skeiv
#5. Postet 29.03.2014 av Skeiv
Bare hyggelig det :) Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe mer. Kan forresten nevne at Skeiv -appen akkurat har blitt lastet opp til Apple, så snart de har godkjent den vil den bli tilgjengelig i App Store. Andriod appen er fortsatt under utvikling, men vi jobber intenst med å få den ferdig så raskt som mulig.

Ha en fortsatt din kveld,
hilsen Skeiv :)
arony
#6. Postet 30.03.2014 av arony
Nesten alt i livet koster penger. Å utvikle nettsteder og sånt krever mye tid og ressurser, og det er ikke alltid man har ressurser nok til å drive med sånt på fulltid om man ikke skal ta litte granne betalt.
Skeiv
#7. Postet 30.03.2014 av Skeiv
Det er helt riktig Aroni :)
Anonym
#8. Postet 02.01.2015 av Anonym
Tror man ville fått ett mer aktivt nettsted med flere folk om man slapp å betale for å sende/lese post.
Jeg har forståelse for at man må tjene penger for å drive ett nettsted.
Men hadde flere vært aktive her inne så hadde også flere orket å betale for de ekstra funksjonene.
Mener det som burde vært gratis er : se andre sin profil, skrive og lese meldinger, søke opp medlemer og legge til venner.
Alt det andre kunne kostet penger, sånt som å se bildene i galleriet til andre, se besøkende, lese i blogg og forum.
Når jeg ser hvor få personer som er på "sist innloggende" så får det meg til å undre om jeg skal orke å være betalende kunde. Er de samme ansiktene hver gang jeg logger på.
Som sagt om flere hadde kunne tatt kontakt med hverandre på post så tror jeg det aktive medlemstallet deres gått opp relativt fort.
Er jo en mulighet å prøve det ut en periode å se om det fungerer.
Skeiv
#9. Postet 03.01.2015 av Skeiv
Hei mjuli2!

Tusen takk for et bra innspill, vi noterer oss dette og vil vurdere det nærmere etter at vi har fått lansert våre nye iPhone og Android apper. Disse vil med stor sannsynlighet virke positivt på aktiviteten hos oss. Vi vil selvsagt gjøre en løpende vurdering, og gjøre de nødvendige justeringer dersom vi ser behov for det.

Vennlig hilsen
Skeiv :)
Anonym
#10. Postet 11.05.2015 av Anonym
Man bør da kunne lese meldingene sine og svare på dem uten å betale?? Synes dette var teit og klarer meg da fint ut. Enig i at betaling kan være hvis man vil se bilder, delta på forum osv men ikke for å lese brev osv...
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen