Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 12.01.2015 av Anonym.
Lagring av kortinformasjon?
Hei.
Jeg ser at dere tar vare på kortinformasjonen min, for når jeg trykker betaling så står det at xxxxx123 ligger inne.
Hvordan kan jeg slette dette, ønsker ikke at kortinfoen min skal ligge her inne fast?
En annen ting så står det at det ikke er binding men blir månedsbetalingen trukket automatisk eller er det sånn at man må inn å betale hver gang man ønsker betalende-medlemskap?
Står heller ingen plasser som jeg klarer å finne hvor lenge jeg har igjen av den betalte mnd.
Jeg ønsker helst å måtte betale for hver gang jeg ønsker en ny mnd.

Svar på innlegg

Skeiv
#1. Postet 15.01.2015 av Skeiv
Hei!

Vi lagrer ingen kortinformasjon hos oss, det er kun de 4 siste sifferene på kortet som leveres av kortselskapet slik at våre brukere kan identifisere hvilket kort de har benyttet ved betaling.

Det er ingen bindingstid på Skeiv.no, det betyr at du kan avslutte ditt medlemskap og betaling når du selv måtte ønske det. Dersom man velger løpende medlemkap med kortbetaling så vil man bli trukket kr 49 èn gang i måneden til man ønsker å avslutte dette. På den måten slipper man å angi betalingskort på nytt hver måned.

Dersom du ikke ønsker å ha løpende betaling med bankkort kan du velge å kjøpe en fast periode ved å betale via SMS eller bankoverføring / giro. Prisen på dette varierer avhengig av hva du velger å kjøpe.

Håper dette var svar på dine spørsmål. Dersom du ønsker å prate med kundeservice direkte kan du også sende en epost ved å klikke på denne linken.

Vennlig hilsen
Skeiv
Anonym
#2. Postet 29.01.2015 av Anonym
Men hva om jeg betaler med min venninnes kort? Blir ikke det litt dumt at det blir trukket fra hennes konto en gang i mnd? (nå har jeg betalt med mitt eget kort men kan jo tenkes at andre får låne penger hos andre for å ha medlemskap her)
Synes også det var dårlig opplyst at det er autotrekk når du betaler med kort.
Hvordan får jeg avsluttet betalingen uten å slette brukeren min?
Skeiv
#3. Postet 29.01.2015 av Skeiv
Dersom man låner bort sitt kort til andre så er man også ansvarlig for det som evt kjøpes på dette kortet. Ved betaling av løpende medlemskap via kortbetaling står det opplyst om at dette er et løpende medlemkap som fornyes hver måned til man selv velger å avslutte dette.

Dersom du ønsker å avslutte din betaling klikker du på "Oppsigelse" i menyen til høyre. Deretter klikker du på "Bekreft oppsigelse", du vil da få opp et valg mellom å slette din profil eller kun slette betalingen.

Vennlig hilsen
Skeiv :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen