Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 05.08.2012 av Anonym.
Hvordan vet vi hvem som er pålogget?
jeg tror det er veldig lite aktivitet på denne siden fordi det er håpløst å vite hvem som er pålogget eller ikke.må man virkelig gå på hver eneste person her inne for å se om noen er pålogget?personlig er jeg bare inne og sjekker også er det ikke mer som kan gjøres, vet rett og slett ikke hvem man kan få kontakt med når man ikke vet hvem som er her inne....føler andre at dette også er et stort problem?ikke lett å komme i kontakt med folk når man ikke vet om noen er der...er jo liksom her for å finne kjærligheten igjen....finner ikke den spesielle personen slik denne siden er satt opp føler jeg?hvordan kan man få ordnet dette problemet???

Svar på innlegg

Arony
#1. Postet 15.08.2012 av Arony
Ja, kjenner meg igjen der. Det jeg pleier å gjøre er å gå å se om noen er på chatten "noe det nesten aldri er" og så går jeg ut.

Det står noe om at det fast er noen som er på chatten på klokka 21 eller noe, kanskje... kanskje det er rette tidspunktet for å finne noen å prate med?
Administrator
#2. Postet 23.10.2012 av Administrator
Hei!

Vi har planer om å innføre en egen funksjon for visning av online medlemmer. Når dette er sagt anbefaler vi å sende brev til alle profilene du liker, uavhengig av om de er online eller ikke. Det er mye flere å velge blant om du ikke har et krav om at de er online akkurat nå. De som mottar ditt brev vil få varsel om dette, og dette er en grunn for dem til å logge seg på og svare deg :)

Vennlig hilsen
Administrator
Anonym
#3. Postet 20.02.2013 av Anonym
Når er det dere planlegger å få det igang? jeg er enig med de andre her, det hadde vært veldig greit med en slik funksjon. for man har ikke lyst å sitte å gå igjennom x antall profiler bare for å snakke med noen. Og tror nok en del av guttaboys her inne (og sikkert jentene også) som logger seg på for å få sextreff der og da. Skjønner det da er frustrerende å måtte gå igjennom alle profilene for å se om noen er pålogget. jeg syntes også det er utrolig rart at når det er rundt 2000 medlemmer at det alltid kun er mellom 10-14 pålogget. Kanskje det er en ide å fjerne profiler som ikke er brukt på så så lang tid slik at det er litt mer troanes tall. Det er litt kjipt å se dere reklamere med at dere har fått tusenvis av fornøyde medlemmer når jeg ikke kan klare å tro på det. For om det er tusenvis som dere sier ville antall pålogget vært større. Er litt kjipt å føle at man har blitt "lurt". Men kan jo hende at jeg tar feil, at dere har tusenvis som er fornøyde, bare at de aller fleste disse medlemmene som er fornøyde og de som ikke er fornøyde ikke bruker pc, eller ikke har internetttilgang noensinne. You see my point?
Administrator
#4. Postet 08.03.2013 av Administrator
Når er det dere planlegger å få det igang? jeg er enig med de andre her, det hadde vært veldig greit med en slik funksjon. for man har ikke lyst å sitte å gå igjennom x antall profiler bare for å snakke med noen. Og tror nok en del av guttaboys her inne (og sikkert jentene også) som logger seg på for å få sextreff der og da. Skjønner det da er frustrerende å måtte gå igjennom alle profilene for å se om noen er pålogget. jeg syntes også det er utrolig rart at når det er rundt 2000 medlemmer at det alltid kun er mellom 10-14 pålogget. Kanskje det er en ide å fjerne profiler som ikke er brukt på så så lang tid slik at det er litt mer troanes tall. Det er litt kjipt å se dere reklamere med at dere har fått tusenvis av fornøyde medlemmer når jeg ikke kan klare å tro på det. For om det er tusenvis som dere sier ville antall pålogget vært større. Er litt kjipt å føle at man har blitt "lurt". Men kan jo hende at jeg tar feil, at dere har tusenvis som er fornøyde, bare at de aller fleste disse medlemmene som er fornøyde og de som ikke er fornøyde ikke bruker pc, eller ikke har internetttilgang noensinne. You see my point?
Hei!

Vi jobber nå med å utvikle native iPhone og Android apps til Skeiv.no og har full fokus på dette. Disse appene vil selvsagt være helt gratis, og vil bidra til å en enda høyere aktivitet blant våre medlemmer. Når det er sagt, så har vil ca 5000 registrerte medlemmer på Skeiv.no og en stor del av disse logger inn hver måned. Ved å lansere mobil apper vil nok enda flere av våre registrerte medlemmer logge seg på jevnlig. Så snart appene er lansert vil vi blant annet oppgradere brukersøket slik at man også kan liste ut kun online medlemmer :)

Ønsker også å nevne at vi får et titalls nye medlemmer hver dag, og vi ser at antall aktive medlemmer vokser jevnt for hver måned som går. Totalt sett er vil veldig godt fornøyd, men vi skal selvsagt gjøre vårt beste for å skape en enda mer aktiv møteplass for skeive.

Vennlig hilsen
Administrator
arony
#5. Postet 25.05.2013 av arony
Hva med kanskje å lansere noen events eller noe der man kan møte folk også? Så klart... møter jo skeive folk til stadighet. De (som heterofile) finnes jo også overalt, men det er jo det å komme til et sted der man kan snakke med andre "skeive". Veit man kan alltids sette i gang noe selv eller noe, men er ikke alltid noen som melder seg til det.
Administrator
#6. Postet 26.05.2013 av Administrator
Hei!

Vi noterer oss dette og vil se hva vi kan få til :)
Det kunne være spennende å se nærmere på noe slikt.

Vennlig hilsen
Administrator :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen