Lilla sier: Riktig god påske til dere alle :) Godpåskeklemmmm :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 28.12.2016 av Anonym.
Bi, homofil eller transe?
Hei alle godtfolk her inne :)

Er helt ny her vil gjerne prøve å se om det er mer serist en f.eks gaysir.

Jeg vet rett å slett ikke hva jeg liker.. Når jeg har sex med ei jeg elsker er det helt hinsides fint. Men ellers å spess i det siste er jeg besatt av å være jente å treffe overdanige menn.. HMmm

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 05.07.2017 av Anonym
Hei du er akkurat slik som meg å du må bare nyte det beste av alt. Men trodde ikke det skulle gå så langt at jeg reiser på Falske sydenuker for å være hos et homofilt par i 1 uke der det er hardcore faggotfestival.

Er du skamfull etter du har hatt kuk inni deg? Det var jeg før da jeg er vokst opp veldig religiøst og har sett ned på homofile.

Skjuler ting for venner? Jeg har en tendens til å si jeg drar på hotellet og legger meg, men istedenfor finner jeg homseklubber og mesker meg som jeg bare kan osv.

Jeg er blitt helt skamløs og har latt meg tenke at å ha homsesex med nye menn annenhverdag er ikke noenting galt. Jeg har sendt snapp feil å lagt ut et bilde der jeg sitter i kjole med ståkuk så alle kunne se det. dødspinlig da folk spurte.. Men noe av dette at folk tror, kanskje vet osv er ekstra spennede.

Jeg fikk besøk av en som viste seg å være bedriftsmedeier til en kamerat av meg igjen.. Jeg skamløst starta å tekste ham å flørte litt. Så starta vi å sende blikk til hverandre, å nå er vi begge glade i gamle biler så vi drar støtt og stadig på vetarantreff rundt i europa. Men for det meste er det bare noe sexfiksert greie der vi er megagriser

Jeg Velger å være ingen av delene, å heller bare ta alt jeg vil ha meg med, og fortsette å treffe mannfolk å kjenne den lille fnisegleden av menns fine søte ord til deg som ellers ble sett ned på som ei pingle som ikke hadde kompiser eller jenter.
Anonym
#2. Postet 11.07.2017 av Anonym
Helt ny her også...så godt å Høre at vi er flere som føler og har det sånn. Har sex med damer men mister fort interressen. Redd for å bli avslørt så har jeg hele tiden spilt en rolle. Nå har jeg endelig erkjent at jeg er og blir en guttejente og elsker å kle meg sexy og ha en kuk langt inni meg som spruter og ser meg i øynene samtidig. Vi er veldig mange her...mange tusener....så la oss bli kjent og tørre å være oss selv her og snakke om hva vi føler. Send meg en melding fra der ute....så har du hvertfall gjort en mannedame glad. Masse klem ;)
Anonym
#3. Postet 24.03.2018 av Anonym
Jeg også er sånn! Har du noe tips til hvor jeg kan finne dominerende gutter som kan pule meg eller damer som kan ta meg med strapon?
Anonym
#4. Postet 31.08.2018 av Anonym
Hei, nå virker det som jeg har finni rett plass. Da jeg sliter med at jeg er veldig glad i å gå med kvinne klær og undertøy. Og fantaserer om og ha sex med menn. Men har ikke tørt og "spørre" noen før. Men så har det liksom ikke vært helt greit heller for jeg kan jo ikke sminke meg???? Så hvis noen her evt har vært i det samme så vil jeg veldig gjærne ha litt hjelp??
Anonym
#5. Postet 23.12.2018 av Anonym
Jeg har elsket og kle meg opp i sexy jente klær og undertøy siden jeg var liten gutt. Var stort sett kun string frem til jeg var 18år og hadde mitt første møte med en eldre mann. Etter det fikk jeg bare lyst til å prøve mer og så ble det handle tur hvor strømper og undertøy samt tightser og kjoler, bh og strømpe holder samt topper og alt mulig men sminke har jeg ikke kommet til ennå. Ingen rundt meg vet noenting om dette og slik skal det være tenker jeg. Liker at det er min lille hemmelighet og at jeg kan kose meg med dette. Ingen og treffe for tiden så bare si ifra?? jeg liker jenter og men merkelig nok så når jeg har sex med jenter så skal jeg dominere de og med menn så vil jeg bli dominert men det ligger nok i at når jeg har sex med menn så er jeg jenta og med jenter så er jeg mannen?? jeg er veldig dominant ovenfor jenter og derfor må menn oxo kunne dominere meg??
Anonym
#6. Postet 06.02.2019 av Anonym
Jeg er en tatoveringslærer, jeg var en gang en gutt, nå er jeg helt kvinne og jeg ser etter en ekte, stille, øm, hvis det er deg.... så skriv meg. Kanskje.. Så jeg har Skype - Kate DosVidos
Lilla sier: Riktig god påske til dere alle :) Godpåskeklemmmm :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen