Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 08.12.2017 av Anonym.
Jentetreff i Drammen
(Oppdatert 30. september 2020)

Hei, jenter/damer i alle aldre!

I Drammen har vi faste jentetreff første fredag hver måned kl 19, på Pigen Café og Bar.

For deg som ikke er så kjent i Drammen, ligger Pigen nesten øverst på Bragernes torg, på venstre side når du har kirken i ryggen. Vi har reservert bord på balkongen (innendørs), innerst i lokalet, forbi baren og opp trappen. (Hvis du lurer, spør etter Jentetreff i baren.)

Ikkeno' opplegg, bare kom, ta en kopp eller et glass med noe å drikke og bli kjent med andre piger.

Påmelding (det er greit å vite ift bordreservasjon) skjer i den lukkede Facebook-gruppa Pikene på Pigen. Her legges arrangementet ut hver måned og det meldes fra om evt endringer. Her kan du også avtale å møte noen på forhånd, om du er litt skremt av tanken på å gå på treff alene.

Velkommen! :)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.12.2017 av Anonym
Høres kjempe ut :D hadde hvert kjempe kos :D
Anonym
#2. Postet 05.01.2018 av Anonym
ninab
#3. Postet 06.01.2018 av ninab
Det høres bra ut:) blir gjørne med
Anonym
#4. Postet 06.01.2018 av Anonym
Kunne dere ha arrangert jentetreff noen ganger i Hønefoss også? :) Har sykt lyst til å komme, men kan ikke; blir litt for langt...
Anonym
#5. Postet 06.01.2018 av Anonym
@AnjaZlovic

"Vi" er bare meg som bor i Drammen. Det er nemlig ikke noen aktiv Fri-avdeling her, så skal det skje noe her må vi arrangere det selv. Kan ikke du ta initiativ til treff i Hønefoss? Det er bare å lage et innlegg i dette forumet og sende invitasjon til de som er hjemmehørende i Buskerud, slik jeg har gjort.
:)
Anonym
#6. Postet 06.01.2018 av Anonym
Nå er det 10 påmeldte, fem mellom 22 og 29, fem mellom 41 og 49. Kommer DU?
Anonym
#7. Postet 09.01.2018 av Anonym
Kommer gjerne jeg
Anonym
#8. Postet 09.01.2018 av Anonym
Supert, frustrated, vi ses på fredag! Da er vi elleve. :)
Anonym
#9. Postet 10.01.2018 av Anonym
Så fint initiativ :)

Hva er alderen til disse damene som kommer? :)
Anonym
#10. Postet 11.01.2018 av Anonym
@conamore87

Takk! :) Så langt er vi seks mellom 22 og 29 og fem mellom 41 og 49, pluss etpar venninner som noen tar med, som jeg ikke vet alderen på. Kommer du?
:)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen