Skeiv på iOS og Android
SKEIV.NO ANBEFALER
din-lokale-nettbutikk.myshopify.com
fulltidslesben.blogg.no
hvaskjerakine.blogg.no
doendsjo.blogspot.com
lezgirls.blogg.no
mittlivsomhomofil.blogg.no
denlesbiskehandboka.blogg.no
Skriv en hilsen til alle på Skeiv.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Fritid >> Debatt

Åpne profilen til halvskeiv

Jentetreff i Drammen

(Ny tekst)

Hei, jenter/damer i alle aldre!

Det blir nytt jentetreff i Drammen fredag 11. mai fra kl 19, og det blir som før på Pigen CaféBar.

For deg som ikke er så kjent i Drammen, ligger Pigen nesten øverst på Bragernes torg, på venstre side når du har kirken i ryggen. Vi har reservert bord forbi baren, opp trappen, oppe på baldakinen. (Hvis du lurer, spør etter Jentetreff i baren.) Ikkeno' opplegg, bare kom, ta en kopp eller et glass med noe å drikke og bli kjent med andre piger.

Dersom du vet at du skal komme vil jeg veldig gjerne ha beskjed, helst her i forumet.
Velkommen skal du uansett være! 
Viser side 1 av 4 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste
Anonym
Høres kjempe ut :D hadde hvert kjempe kos :D
Hei, jenter/damer i alle aldre!

Nå starter vi! Det blir jentetreff i Drammen fredag 12. januar fra kl 19, og hvilket sted kunne passe bedre enn nettopp Pigen?

For deg som ikke er så kjent i Drammen, ligger Pigen nesten øverst på Bragernes torg, på venstre side når du har kirken i ryggen. Vi har reservert bord forbi baren, opp trappen, oppe på «hylla». (Hvis du lurer, spør etter Jentetreff i baren.) Ikkeno' opplegg, bare kom, ta en kopp eller et glass med noe å drikke og bli kjent med andre piger.

Dersom du vet at du skal komme vil jeg veldig gjerne ha beskjed.
Velkommen skal du uansett være! 
Åpne profilen til ninab
Det høres bra ut:) blir gjørne med
Åpne profilen til AnjaZlovic
Kunne dere ha arrangert jentetreff noen ganger i Hønefoss også? :) Har sykt lyst til å komme, men kan ikke; blir litt for langt...
@AnjaZlovic

"Vi" er bare meg som bor i Drammen. Det er nemlig ikke noen aktiv Fri-avdeling her, så skal det skje noe her må vi arrangere det selv. Kan ikke du ta initiativ til treff i Hønefoss? Det er bare å lage et innlegg i dette forumet og sende invitasjon til de som er hjemmehørende i Buskerud, slik jeg har gjort.
:)
Nå er det 10 påmeldte, fem mellom 22 og 29, fem mellom 41 og 49. Kommer DU?
Åpne profilen til Frustrated
Kommer gjerne jeg
Supert, frustrated, vi ses på fredag! Da er vi elleve. :)
Åpne profilen til conamore87
Så fint initiativ :)

Hva er alderen til disse damene som kommer ? :)
@conamore87

Takk! :) Så langt er vi seks mellom 22 og 29 og fem mellom 41 og 49, pluss etpar venninner som noen tar med, som jeg ikke vet alderen på. Kommer du?
:)
Viser side 1 av 4 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste