Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 22.02.2011 av Anonym.
Hvordan sa du det til dine foreldre og familie?
heiia alle sammen.
Jeg har ett spørsmål å stille dere..
hvordan sa dere det til foreldre og familien deres?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 22.02.2011 av Anonym
Til pappa og Oda bare sa jeg det. Eller, det var mer:
"Gjett hva jeg har funnet ut?"
"Nei, hva da?"
"Jeg er homofil :D"

Til mamma husker jeg ikke, faktisk. :c Var vel noe hinting, også skjønte hu resten sjæl.
Har ikke fortalt resten av familien, bortsett fra kusinene. Ting sprer seg, regner jeg med, så jeg gidder ikke si det til alle.

(Lykke til, forresten. ^^)
Anonym
#2. Postet 22.02.2011 av Anonym
Vel, det var nå bare at moren min kjeftet noe voldsomt på meg fordi jeg varså usosial, så sa jeg bare sannheten rett som den var. Jeg er homo og jeg blir utstøtt av samfunnet (Homofob plass dette) Først ble det motatt med fornektelse, og nå er alt anstrengt mellom meg og hun så vi snakker ikke sammen : D

Sånn går det når man prøver å fornekte noe med meg^^
Anonym
#3. Postet 22.02.2011 av Anonym
Ein skal være ærlig med sine foreldre.. Eg satt meg ned med min mamma, å sa eg var bifil, mamma tok det fint.. Å da sa mamma at du er min baby uansett hvilken legning du har, det viktigste for henne var at eg var lykkelig...
Anonym
#4. Postet 22.02.2011 av Anonym
Jeg husker ikke riktig, men jeg hadde fått meg kjæreste. Og hun ville ikke være sammen med meg om jeg ikke fortalte det til mamma og pappa. Jeg tror jeg ringte mamma når jeg var halvfull, og sa jeg hadde fått meg dame. Men hun hadde skjønt det, siden vi var sammen litt mer enn hva som er normalt, med tanke på avstanden. Pappa tror jeg jeg sendte mld til, feig som jeg er. Men han tok det fint, og sa han var glad i meg uansett hva. Det sa forsåvidt mamma også. Og flere har jeg ikke fortalt det til, regner med at de tok resten av familien (den er ikke så stor, og vi har ikke så god kontakt uansett).
Anonym
#5. Postet 22.02.2011 av Anonym
Finnes utrolig mange måter og si det på.. o.o
jeg må finne en rett måte.. hehe.
Anonym
#6. Postet 22.02.2011 av Anonym
pappa spurte:
liker du gutter

jeg svarte:
ja jeg tror det..

han svarte:
jeg vil at du skal vite at jeg og mamma er glad i deg uansett.

<3
Anonym
#7. Postet 23.02.2011 av Anonym
Jeg; Jeg har dame ^^
Mamma; Ok
Anonym
#8. Postet 23.02.2011 av Anonym
Meg: "Er noe jeg må fortelle dere, selv om jeg har prøvd å hinte til det lenge"
Mamma: "Hva da?"
Meg: "Vel, det er en grunn til at vi skal på gaybar i London"
Pappa og mamma: "Hæ?"
Meg: "Jeg er bifil, og vi skal aldri snakke om det igjen. Takk."
Mamma: "Jammen det gjør da ingenting, jeg har hatt sex med jenter før selv jeg, men er ikke bifil eller noe sånt altså!"
Min bror og meg: "Seriøst mamma..."
Anonym
#9. Postet 24.02.2011 av Anonym
Hehe, mange måter og si det på ja..
Setter pris på flere enda. hehe. :D
Anonym
#10. Postet 24.02.2011 av Anonym
vell, jeg var til en kompis med en kompis som åsså var kompis med kompisen min som var kompis med meg som var kompis med kompisen min som... u get the point. vi satt og så rambo når jeg plutselig dro i kragen til kompisn min som var kompis med kompisn min som var kompis med meg og kompisn min og brølte i trynet hans WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH og han svarte nervøst og fanatisk IM SORRY FOR WHATEVER I DID TO UUUUU!!!!!!!!! jeg spratt raskt opp på bordet og sa JEG WANKER KUNN TIL MENN!!! :D og fattern i huset ved siden av knuste ruta med knyttneven med tommeln opp og sa niiiiiiice. og kompisn min som var kompis med kompisn min som var kompis med meg som var kompis med kompisn min sa: men de har vi jo visst læng. og jeg responderte med et... were cool ell? og kompisn min sa yeah were cool.

...kanskje det ikke var HELT sånn det skjedde...
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen