Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Lucas
Opprettet 28.09.2018 av Lucas, mann, 35 år, Nordland.
Hvordan få opp aktiviteten?
God dag/kveld/natt alle sammen. Jeg syns det er veldig lite aktivitet i forum/chat osv. Er det noen spesielle grunner til dette tro? er det noe vi som brukere savner? Jeg vil tro at "ledelsen" ser dette så gjerne kom med det dere ønsker under her.

Synd det er så lite aktivitet for denne nettsiden blir delt både her og der.

Vi som brukere må først å fremst begynne å bli aktiv. I forum/chat etc.. jeg tenker vi skal prøve å få til chatten. Er vell koselig å snakke med alle sammen på en fredags kveld å prate om løst å fast.

Ønsker dere en fin dag/kveld/natt. ;)

Svar på innlegg

Tommeliten
#1. Postet 22.08.2019 av Tommeliten
Jeg liker veldig godt skjeiv.no jeg er en bifil person fra bergen ønsker kontakt med menn og kvinner på denne siden tlfn 97140571 ta kontakt jeg liker fisting menn og kvinner helst personer over ca 50 til 60 år
Tommeliten
#2. Postet 22.08.2019 av Tommeliten
Jeg liker veldig godt skjeiv.no jeg er en bifil person fra bergen ønsker kontakt med menn og kvinner på denne siden tlfn 97140571 ta kontakt jeg liker fisting menn og kvinner helst personer over ca 50 til 60 år
Hjertevarme
#3. Postet 16.03.2020 av Hjertevarme
Jeg tror vel mange er mer interessert i chatt eller PM-boksen enn forumet, men alltid greit å poste litt nå og da. :)


Engwathang
#4. Postet 21.05.2020 av Engwathang
Virker jo som en greit og fin side. Kan sikkert bli aktiv her jeg, null problem :)

Transkvinne her, bifil

hei hei :D
Anonym
#5. Postet 25.07.2020 av Anonym
Hei.
Fjellrypa6
#6. Postet 17.01.2021 av Fjellrypa6
Det virker som det er veldig mange her som ikke er aktive. Jeg har skrevet til flere og ser at de har ikke engang lest meldingene mine flere uker etter. Andre som jeg har hatt en dialog med har plutselig "forsvunnet" og slettet profilen sin eller noe. Så det er nok alt for få aktive medlemmer, dessverre.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen