Lilla sier: Sol ut sol inne!..God fredag folkens:)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 25.06.2019 av Anonym.
Hvordan finne ut om man faktisk er biseksuell?
Hei!

Nå har jeg gjort noe sprøtt synes jeg. Fra å gå og fantasere om å treffe andre damer har jeg nå opprettet en bruker her i håp om å kanskje treffe andre som er like nysgjerrige eller som har lyst til å bidra i min utforsking.
Jeg er samboer på 20ende året, sånn passe fornøyd med det. Har fått "godkjenning" av mannen til å prøve meg frem med jenter før, men har aldri turt å oppsøke steder hvor det kan være naturlig å treffe andre damer. Har ikke så mye erfaring, men nok til at jeg har kjent det er noe der.
Er det flere her inne som er i samme båt? Eller er det ikke rett sted å være i det hele tatt?
Tenk om det bare er noe jeg innbiller meg?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 17.07.2019 av Anonym
Hei. For min del var dette noe jeg skjønte ganske tidlig i livet mitt, jeg ble like betatt av damer som av menn. Jeg snakker ikke her om sex, men om forelskelse og hjerteklapp Fantasier om jentesex er noe annet vil jeg påstå, og svært vanlig. Men det kan såklart være forvirrende, er jeg bifil eller har jeg bare sexfantasier om damer? Lykke til i din utforskning, kanskje faller brikkene på plass....
Anonym
#2. Postet 22.07.2019 av Anonym
For å svare litt direkte og kontakt på spørsmålet ditt `hvordan finner jeg ut om man faktisk er biseksuell`:
prøv, test ut i praksis. Kjenn etter. Gå for det!
Anonym
#3. Postet 06.12.2019 av Anonym
Hei :)
Jeg er en voksen dame som bare har vært sammen med menn helt fram til for et par år siden. Jeg har ikke vært sammen med så mange damer, men jeg har absolutt begynt å utforske.
Jeg liker å være sammen med både menn og kvinner. Jeg har vel ikke helt konkludert enda, men det er godt mulig jeg etterhvert kommer til å kalle meg panseksuell hvis jeg absolutt må sette meg selv i en bås. Noe jeg ikke egentlig føler er nødvendig. "I am what I am" uansett hva det måtte være.
Det som er viktigst for meg er å ha det bra enten det er sammen med en dame eller en mann, eller begge deler samtidig.

Jeg tror nok at du er på rett plass med å ha profil her. (Jeg er selv blodfersk på Skeiv) Jeg synes det er kjempeviktig å finne seg sjæl. Uten det kan man ikke bli lykkelig og glad :) det er du på vei til å gjøre nå! You go girl! :)
Det er veldig mange andre som skriver på sin profil at de først nå har begynt å utforske.
Da kan vi utforske sammen :)
Ønsker du å skrive til meg, så finner du kontaktinformasjon på min profil. Diskresjon og respekt utloves selvfølgelig og jeg ønsker det samme tilbake. Jeg håper vi snakkes :* klem
Lilla sier: Sol ut sol inne!..God fredag folkens:)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen