Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Hjertevarme
Opprettet 24.07.2019 av Hjertevarme, mann, 29 år, Buskerud.
Hei! Søker kontakt med andre gutter (kjæreste), men er åpen for nettvennskap også
Jeg er en gutt på 25 år som søker kontakt med andre gutter og eventuelt en kjæreste (er som én sikkert skjønner: Homoseksuell), og hvis jeg føler tillit til personen: Et forhold. Når det gjelder vennskap, spiller ikke alder noen stor rolle for meg, men når det kommer til kjæreste, så føler jeg at jeg kanskje holder meg innenfor ca. 20-34 år, men vet at kjærlighet ikke er definert av alder, så hvis du er litt over 34 år, så gjør ikke det så mye, for jeg er åpen for nettvennskap også. Bare å sende melding. :)

Beskrivelse av meg selv har jeg lagt inn på profilen min. Grunnen til at jeg er anonym, er fordi jeg ikke ønsker at alle skal vite om akkurat dette ved meg ennå. Å gå inn på en nettdatingside er ikke likt meg i det hele tatt. Blir beskrevet som en rolig, hjertevarm og reflektert person, men er også ganske snill, dog kan være oppriktig, men som regel på en hyggelig måte. Overser meldinger og innlegg jeg ikke finner seriøse/har baktanker, eller som ikke er høflige/hyggelige.

Har valgt å poste et første innlegg i forumet, og kan legge til at jeg er en ganske hjelpende person. Hjelper ofte andre med psykiske ting etc.., og er en du kan prate med. Liker å snakke om dype temaer.

Jeg er dog også åpen for vennskap, så hvis en gutt eller jente vil bare være nettvenner, så er det greit for meg. :)

Jeg er opptatt av at folk som prater med meg, uansett hva de søker: Vennskap eller kjærlighet, skal føle seg trygge, og derfor så er det sånn at jeg gir en person god tid til å bli kjent med meg før noe eventuelt møte i virkeligheten, og jeg beviser hvem jeg er før noe slikt møte, som alltid er i åpenhet og i dagslys, og forventer det samme fra den andre personen også. Jeg liker dog å bli kjent med mennesker først, og for de som søker vennskap, er jeg nok mest aktuell som en nettvenn. Jeg føler at tillit er kjempeviktig, men dessverre ofte undervurdert. Derfor er det best å ta seg litt tid til å bli kjent med meg først. Så lenge du er høflig, oppriktig og er seriøs i hva du søker og sender meg av innlegg/meldinger, så kan vi alltids ha kontakt. :)

Jeg er ikke pålogget på nett hver eneste dag, men relativt ofte. Søker folk som kan føre dype og intelligente samtaler, men også er åpen for litt alternativ tenking og åndelige ting.

Svar på innlegg

Hjertevarme
#1. Postet 15.11.2019 av Hjertevarme
Er fortsatt åpen for samtale/kontakt. :)

Kan legge til at jeg også søker mennesker som har interesse av dypere temaer, og kan føle interesse slikt som historie, det faglige etc. også. Jeg er en balansert person, så foretrekker mennesker som kan fatte interesse for både det med tro og sånt, men også de faglige temaer. At det ikke bare blir det ene eller det andre. Liker det med å være reflektert etc., så hvis du føler deg litt "annerledes" enn de fleste på ung alder når det gjelder det med dype temaer, ta gjerne kontakt. :) Svarer kun på mail/melding.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen