Skeiv på iOS og Android
SKEIV.NO ANBEFALER
hegeslillerom.home.blog/
doendsjo.blogspot.com
din-lokale-nettbutikk.myshopify.com
Skriv en hilsen til alle på Skeiv.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Skeive saker >> Debatt

Åpne profilen til Bgentl

Tanker om det å starte en relasjon online...?

Mulig er det er tegn på bli voksen på "ekte" eller bare et tegn på at jeg er i ferd med å bli gammel og sær... 

Jeg synes bare det er uekte og for arrangert å møte noen via internett...  For meg ligger det da allerede en forventning om det å skulle like noen... det blir på en måte å hoppe over noen viktige steg i starten av en lang rekke steg i den "stigen" som gjerne kalles forelskelse...  

Jeg er muligens gammeldags og har troen på en mer "du skal krype før du kan gå" type tilnærming til en evnt. relasjon.
Jeg tror på å omgåes en person, i et ikke forventende miljø (jobb, skole, idrett osv) hvor jeg har mulighet til å faktisk kjenne personen litt... Og tenke at... Denne dama liker jeg... eller denne dama fasinerer meg og jeg skulle gjerne blitt bedre kjent med henne...

Men som skeiv er jo ikke dette sååå lett, spes når årene går og 40 tallet er vel passert.... Jeg har en stor familie, utrolig gode venner/nettverk og behovet for å søke mer ut er ikke til stede på samme måte som når jeg var yngre.
Jeg er ufør og ikke lenger aktiv i jobbsammenheng, kan heller ikke skryte på meg  trening i en setting hvor jeg potensielt kan treffe nye mennesker, og ikke er jeg noe partyløve.

Da føler jeg at eneste plattformen blir internett, og sider som Gaysir og Skeiv.no.
Gaysir føler jeg er et kjøttmarked for de som er mer useriøse og ute etter morro, og Skeiv.no virker mer voksent og seriøst men det er så lite som skjer her inne...

Men er kanskje bare å innse at jeg har gått ut på dato, er gammeldags og for sær... :)

Noen andre som har gjort seg opp noen tanker om dette??
Ingen har besvart dette innlegget!