Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 02.03.2020 av Anonym.
Bøker du liker
Hva slags bøker liker du?

Mine er gjerne fantasy, fiksjon eller historie-bøker. I fiksjonskategorien, lener jeg vel mot Harry Potter og lignende, mens i historie går det gjerne i politiske biografier, eller politiske og militære hendelser.

Har lest om Napoleon, Karl Johan og den franske revolusjonen blant annet. Hva liker du å lese? :)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 25.03.2020 av Anonym
Er svak for fotball og musikkbiografier.
Bøker med humoristisk tilsnitt og faktabøker.

Syntes Fredrik Backmann har skrevet en del bra.
Liker Are Kalvø.
Makrina
#2. Postet 06.04.2020 av Makrina
Siden eg jobbar med å skrive ei bok som handler om ti norske kvinner som har kjempa for likestilling gjennom dei siste 200 år, leser eg stort sett masse historiske og politiske i tillegg til likestillingsrelaterte bøker (saksoprosa), men eg likar også ulike skjønlitteratur. Eg likar først og fremst japanske litteratur, men også likar Ken Follett ;-)
GypsyMF
#3. Postet 20.11.2025 av GypsyMF
Sluker allt av Dostojevskij. Kan si mye om Russland, men de har født mange store forfattere. Leser også fantasy og scifi. Stephen King slår alltid an når jeg bare vil slappe helt av. Ellers leser jeg det jeg finner om antifacisme og sosialisme. Må slenge med en shout out til forfatteren Thor Gotaas. Alltid like spennende å lese om Tatere, einstøinger og landeveisriddere. "Ørkenen Sur" anbefales på det sterkeste
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen