Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

noraim
Opprettet 26.03.2020 av noraim, dame, 27 år, Oslo.
Spørsmål om kjønn og forventinger til kjønn!
Hei! Jeg håper det er greit jeg skriver denne annonsen på riktig sted her i forumet!

Jeg skriver for tiden bacheloroppgave på universitetet i Oslo med sosialantropologi og kjønnsstudier. Jeg vil gjerne snakke med noen om hvordan de opplever det å bli “kjønnet” i det offentlige rom og ville dermed høre her om noen ville være interessert i å snakke med meg. Jeg er i utgangspunktet interessert i å snakke med transpersoner og ikke-binære, fordi jeg tror det er mulig å åpne opp for en annen innsikt i hvordan normene rundt kjønn påvirker oss, enn jeg har tilgang til selv som cis-person. Jeg har lyst til å snakke om forskjellige sfærer der kjønn betyr forskjellige ting og prøve å finne ut hvilke forventinger som blir stilt knyttet til kjønnede uttrykk og identitet.

Hvis du syns dette høres interessant ut og har noe på hjertet så kan du bare sende meg en melding så kan vi finne ut av hvordan vi kan gjøre et lite digitalt intervju, som vil bli anonymisert for oppgaven. Hvis du kjenner noen som du tror ville vært interessert i å snakke med meg så er det bare å dele med dem også :)

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen