Ita sier: Det er kun redselen som står mellom deg, og det du ønsker deg.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 03.03.2011 av Anonym.
Opprør i den muslimske verden
Først var det Egypt, så Libya. Er dette starten på et massivt opprør mot overhoder i den muslimske verden? Trro du disse landene kommer til å få et demokratisk styre til slutt?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 03.03.2011 av Anonym
Hmm... Egentlig så aner jeg ikke noe annet enn at det er opprør nede der :/ (Så jeg burde bare holde kjeft her egentlig)

[Deler av innlegg fjernet av moderator]
Anonym
#2. Postet 06.03.2011 av Anonym
Aller først var det Tunisia. Det begynte vel nesten ved en tilfeldighet. Får håpe at det blir et demokratisk styresett også i de landene, etterhvert. Det er uansett ganske utrolig det som skjer.
Anonym
#3. Postet 17.04.2011 av Anonym
Her er løsningen til alle problemer:



Neida, men jeg håper at dikatur kan forsvinne helt, og at demokrati blir et verdensomfattende styresett. La folket bestemme! Det er tross alt de som utgjør majoriteten, ikke staten.
Anonym
#4. Postet 24.04.2011 av Anonym
For øvrig er jo Norge blitt mer og mer en politistat da.. Blir nok diktatur her snart.
Anonym
#5. Postet 20.05.2011 av Anonym
Jeg kan aldri tenke meg at Norge blir et diktatur. Våre demokratiske institusjoner er så innarbeidede og sterke, og maktspredniningen er så god, at det er ingen fare.
Jeg kan heller ikke se at at Norge blir mer og mer en politistat. Hva bygger du den påstanden på? DLD?
Anonym
#6. Postet 28.07.2011 av Anonym
Det finnes to partier i Norge som trolig ville innført politi-diktatur med glede...
Anonym
#7. Postet 04.08.2011 av Anonym
Det finnes to partier i Norge som trolig ville innført politi-diktatur med glede...
Det er godt mulig, men de vil ikke få sjansen...:-) Heldigvis.
Ita sier: Det er kun redselen som står mellom deg, og det du ønsker deg.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen