StianHJ sier: Noen som joiner Omar Rudberg konsert i Stockholm, slutten av mai <3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Må sees > Debatt

Anonym
Opprettet 04.03.2011 av Anonym.
LADY GAGA ILLUMINATI
Etter born this way music videoen kom ut, har det vert mye snakk om at lady gaga er satanistisk, jeg er veldig uskikker, hva tror dere??

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.03.2011 av Anonym
Tvilsomt.. Er i såfall bare enda et PR-stunt. Lady Gaga er.. Tja, det eneste jeg kan beskrive henne med, er: Lady Gaga. Hun er så orginal som det går an, og jeg gremmes over at alle andre artister nå prøver å etterligne henne..
Anonym
#2. Postet 05.03.2011 av Anonym
Tvilsomt.. Er i såfall bare enda et PR-stunt. Lady Gaga er.. Tja, det eneste jeg kan beskrive henne med, er: Lady Gaga. Hun er så orginal som det går an, og jeg gremmes over at alle andre artister nå prøver å etterligne henne..
Så original er hun nok ikke. Hun kopierer og stjeler fra andre artister hele tiden, akkurat som alle andre.
Anonym
#3. Postet 05.03.2011 av Anonym
Herregud, satanist greia er bare en metafor for skeive. Det sies i videoen at det er to arter, den gode og den onde. i religiøst syn blir skeive sett på som "onde".
Gjelder bare å se det på flere sider ; )
Anonym
#4. Postet 08.03.2011 av Anonym
Symbolikken rundt Lady Gaga er så åpenbar at man kan lure på om alt er en syk spøk. Illuminati symbolikk blir så klart at analyser som dette blir en enkel øvelse å påpeke det åpenbare. Hele hennes persona (enten det er en handling eller ikke) er en hyllest til tankene kontroll, det å være usammenhengende og distré blir en moderne ting.
Anonym
#5. Postet 26.05.2011 av Anonym
Så må det jo også sies at en satanist ikke tror på satan. En satanist ble før definert som en som ikke trodde på Gud (altså en ateist), og dette var noe kirken mislikte. De kom da ut med påstanden om at de som ikke trodde på Gud hadde snudd seg til satan, og de var dermed en satanist. Definisjonen på en satanist idag, varierer. Men generellt så defineres en satanist som en som tror på mennesket, tankene og fornuften.
Anonym
#6. Postet 27.05.2011 av Anonym
Assa det ryktet har jo pågått leeeeengeeee.
Det er fordi at hun pleier ha et øye i sentrum. Spesielt i shoots osv
Et øye er symbolet for Illuminati, men et øye er også et tegn for Den Hellige Ånd.
GaGa tror jo på den hellige ånd og har oppvokst i et katolsk miljø ;)

med andre ord: Illuminati-ryktet er bare piss :)
Anonym
#7. Postet 28.07.2011 av Anonym
hun har 0 % originalitet. hun har ikke gjort noe som ikke er gjort før
Anonym
#8. Postet 28.07.2011 av Anonym
Herregud, satanist greia er bare en metafor for skeive. Det sies i videoen at det er to arter, den gode og den onde. i religiøst syn blir skeive sett på som "onde".
Gjelder bare å se det på flere sider ; )
jepp Illuminati eller Frimurer....du kan selv velge hvem du synes er ond eller god ;-)
Anonym
#9. Postet 28.07.2011 av Anonym
Assa det ryktet har jo pågått leeeeengeeee.
Det er fordi at hun pleier ha et øye i sentrum. Spesielt i shoots osv
Et øye er symbolet for Illuminati, men et øye er også et tegn for Den Hellige Ånd.
GaGa tror jo på den hellige ånd og har oppvokst i et katolsk miljø ;)

med andre ord: Illuminati-ryktet er bare piss :)
det skal man ikke si med sikkerhet. selv om hun er oppvokst i et katolsk miljø, så betyr det ikke at hun er katolikk
StianHJ sier: Noen som joiner Omar Rudberg konsert i Stockholm, slutten av mai <3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen