Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

henrik3
Opprettet 02.07.2021 av henrik3, mann, 50 år, Troms.
Et lite råd til skeiv.no
Jeg ser øyeblikkelig flere ting dere kan endre på for å få flere aktive brukere. Når jeg åpnet siden på laptop tilpasset den seg ikke skjermen min. Jeg fikk en veldig smal side midt på skjermen. Skriften var liten, og jeg måtte maksimere siden i nettleseren til 150% for at den skulle passe bedre, og ha lesbar skrift.

Det andre rådet jeg har er å ikke gå i samme fella som møteplassen.no. Der kan man ikke sende meldinger til hverandre uten å betale. Derfor er det få aktive brukere der. Dere må altså la alle kommunisere greit for å lokke dem inn, og så tjene penger på noe annet.

Det burde også være mulig å søke på brukere som er online, i tillegg til andre ting. Jeg burde også kunne søke på aktiv og passiv, transperson eller hva det nå er man er ute etter?

Svar på innlegg

0123456789ABCDEF
#1. Postet 08.08.2021 av 0123456789ABCDEF
Hei Henrik :) Hyggelig å se deg her.

Enig med deg om at å tillate gratisbrukere å snakke med hverandre vil øke populæriteten til Skeiv.no dramatisk. Håper utviklerne av Skeiv leser Forum :)
Qrishna
#2. Postet 24.01.2023 av Qrishna
Trodde det var noenlunde likt GS da jeg ble medlem og gikk gjennom tidenes informasjonsutfylling, som er ganske fint i grunn.

Derimot ble jeg sjokkert over at man ikke skal få lese EN eneste melding, se besøkende, likes eller tom. venner Det er absurd. GS er smart og tillater et visst antall meldinger og alt det basiske gratis. ALLIKEVEL har jeg betalt der for å få tilgang til folks bilder osv. Dessuten jo flere folk, dess mer utvalg.

Skeiv.no har potensiale til å bli det mer seriøse søskenet til GS med fokus på varige forhold men da må dere gjøre noen justeringer som gjør at folk ser det er verdt å komme hit, og så betale for å bli lagt mer merke til og få tilgang til hele besøkslisten, flere meldinger, ha flere venner. Samt inkludere transpersoner.
Fram til det er det bortkastet tid å være her når man ikke har noen godbiter og får alt annensteds.
Lykke til, det kan bli meget bra
Sara2000
#3. Postet 23.02.2023 av Sara2000
Jeg er enig i hva du sier. Det er også veldig vanskelig å finne folk på denne nettsiden når det både er for få aktive brukere, i tillegg til at flere av oss tilhører en allerede liten minoritet. Det er få selv i de store byene.
kirderf
#4. Postet 13.04.2024 av kirderf
Jeg er også helt enig i dette. Jeg logger meg inn kanskje et par ganger i året og oppdager med en gang hvorfor: uansett hva jeg gjør så kommer jeg til betalingsmur. Gaysir har knekt koden når det gjelder balansen mellom hva man får med gratis og betalt, der betaler jeg gledelig for pluss. Jeg skulle gjerne sett et godt alternativ til gaysir, men terskelen for å ta skeiv.no i bruk er altfor høy etter min mening. Jeg tror ikke jeg er alene om å mene det.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen