Anonym
Opprettet 08.03.2011 av Anonym.
Hva slags musikk går i repeat hos deg?
Ja, hva slags musikk er det du hører mest på for tiden?
Hvilket album er det du virkelig ikke klarer å legge ifra deg?

Selv hører jeg nesten skummelt mye på Kent for tiden, det kom som en nostalgisk bølge, og nå har jeg hørt på de i to uker i strekk. Et album jeg ikke klarer å legge i fra meg, er nok Blood Inside av Ulver :]

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 08.03.2011 av Anonym
Hos meg går det mest i pianomusikk for tiden! Har en spilleliste som har stått på repeat i 3 dager, foruten noen opphold for å høre på favotittbandet mitt, Evanescence <3

Spotifylister: RoligPiano
Evanescence
Anonym
#2. Postet 08.03.2011 av Anonym
Jeg har blitt hekta på Michael Jackson, hører på alt han har laget men også den nye skiva "Michael". Den er faktisk ganske bra :) Ellers så kjøpte jeg Foo Fighters samle-cd her om dagen, det rocker!!
Anonym
#3. Postet 08.03.2011 av Anonym
Hm, gor det meste går det i My Chemical Romance og System of a Down, samt et drøss andre artister. I dag har jeg derimot hørt kun MCR, veldig digg musikk å konsentere seg til.
Min absolutte favorittplate er enten Three Cheers for Sweet Revenge eller I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love.
Når jeg tenker på det, er nok Bullets den beste. ^^ Er så mye følelser i de sangene, i motsetning til de på den nye cden. :c

Hah, annen sang som jeg hører på ofte er Alt Lys er Svunnet Hen av Dimmu. Den er utrolig fin. Elsker taktskifter og kompliserte rytmer. Ihvertfall trioler, og ting som går i 3. xD
Anonym
#4. Postet 08.03.2011 av Anonym
Love
Denne spillelista står på 24/7. Også er jeg hekta på Løvenes Kongesanger om dagen.
Anonym
#5. Postet 08.03.2011 av Anonym
Hva slags musikk jeg liker er vel alt etter humøret mitt. eksperimentell elektronisk band, som gjerne Crystal Castles og Lykke Li.

Liker som sagt det meste, alt fra metal til pop
Anonym
#6. Postet 09.03.2011 av Anonym
Jeg fått hekta på alle låtene fra TV-serien Glee!
Bra man har Spotify unlimited! <3
Anonym
#7. Postet 09.03.2011 av Anonym
Her går det i alt fra Linkin Park, Bullet for my Valentine, Bach, Beethoven, Taio Cruz, Christina Aguilera, Pendulum, Kings of Leon, Youngbloodz, Eminem, Petey Pablo, The Script, Secondhand Serenade, Matthew West, Lifehouse, Pantera, Robyn, Antonio Vivaldi, Brazz Brothers, Gardemusikken osv osv. Hører på alt mulig for å si det sånn.
Anonym
#8. Postet 10.03.2011 av Anonym
Christina Aguilera, Lady GaGa...

Egentlig vet jeg ikke, går i mye random på spotify'en min, men her er da spillelisten min:

ShanaXLogic


Men eller elsker jeg da J-Pop og (Japansk pop). Der går det i Kanon Wakeshima og 4 Girls Generation (De er koreansk da men).
Jar giddet å laste ned så mye nå, men på gamle PC'en min så hadde jeg Koda Kumi og BoA Kwon og. Så har jeg jo en mappe for musikk fra random anime.
Anonym
#9. Postet 11.03.2011 av Anonym
Jeg fått hekta på alle låtene fra TV-serien Glee!
Bra man har Spotify unlimited! <3
Haha, samme her. Glees musikk er virkelig ikke min type musikk, men på en eller annen merkelig måte har den trollbundet meg. Kan hende det er fordi karakterene er så unike *w*
Anonym
#10. Postet 25.03.2011 av Anonym
går mye i iron maiden, cranberries og lacuna coil