Snoppen sier: Snill, ærlig og god mann søker ladyboy/shemale/
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

shamy
Opprettet 16.04.2023 av shamy, dame, 47 år, Troms.
når vet du at du liker noen fra samme kjønn?
når vet du?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 03.05.2023 av Anonym
Man kjenner jo dragningen mot det kjønnet man liker. Mån kan sikkert lure seg selv å si at det bare er vennskap men er man helt ærlig med seg selv så vet man. Men om man ikke tør å innrømme det for seg selv engang så blir ikke ting lett. Jeg har vist det lenge selv at jeg liker damer men har ikke turt å innrømme det for omverden. Har hatt noen runder med meg selv og funnet ut at skal jeg bli glad i livet mitt må jeg starte med å være ærlig. Jeg har vært gift. Vært i flere samboer forhold men jeg har alltid følt at det er noe som mangler. Nå vet jeg hva. Har vel fått hørt det noen ganger i livet men har aldrig ville innrømme det.Har vel følt at det er noe galt med meg. Det eneste som har vært galt er at jeg ikke har vært ærlig med meg selv og de jeg har bodd sammen med. Har vært glad i de og hatt det helt greit i perioder men tankene kommer å går. Så det kjenner du på kroppen om du er ærlig med deg selv.
Anonym
#2. Postet 25.05.2023 av Anonym
Når vet man??
Ja da må jeg jo svare for min egen del og når jeg vet det er når jeg kjenner en dragning mot personligheten som er noe annet eller mer enn bare et ønske om vennskap.
Jeg kan kjenne det for begge kjønn og vel da en som kalles bifil
Snoppen sier: Snill, ærlig og god mann søker ladyboy/shemale/
Skriv Skriv her Skriv i megafonen