Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Friid
Opprettet 18.03.2024 av Friid, dame, 62 år, Østfold.
Personvern
Jeg fikk nettopp høre av en venn at han har sett min profil med tekst om poly- relasjoner i en ad på facebook. Han så umiddelbart at det var meg, uten å være logget inn på skeiv.no. Dette kan jeg overhodet ikke akseptere.
Hvor har jeg gitt min eventuelle godkjenning til dette? Er dette vanlig praksis i skeiv.no så er jeg svært skeptisk, og vurderer å anmelde skreiv.no for brudd på personvernloven.

Dette tar jeg meget alvorlig og vil følge opp saken.

Mette Friid Welhaven Næss

Svar på innlegg

Skeiv
#1. Postet 22.03.2024 av Skeiv
Jeg fikk nettopp høre av en venn at han har sett min profil med tekst om poly- relasjoner i en ad på facebook. Han så umiddelbart at det var meg, uten å være logget inn på skeiv.no. Dette kan jeg overhodet ikke akseptere.
Hvor har jeg gitt min eventuelle godkjenning til dette? Er dette vanlig praksis i skeiv.no så er jeg svært skeptisk, og vurderer å anmelde skreiv.no for brudd på personvernloven.

Dette tar jeg meget alvorlig og vil følge opp saken.

Mette Friid Welhaven Næss
Hei Mette!

Vi deler ingen informasjon om våre medlemmer med Facebook. Innhold i profiler på Skeiv.no er kun synlig for innloggede medemmer. Det er derfor vanselig for å gi svar på hva din venn har sett på Facebook, men innholdet stammer ikke fra Skeiv.no.

Om du ønsker ytterligere informasjon rundt dette, så må du gjerne kontakte oss på post@skeiv.no. Vi vil da selvsagt besvare alle dine spørsmål.

Vennlig hilsen
Skeiv :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen