Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

frogg666
Opprettet 06.10.2025 av frogg666, dame, 30 år, Østfold.
lesbisk par som søker donor.
Vi er 2 jenter I 30årene som har hus, bil og hund, vi elsker å gå turer i naturen høre på musikk og være sosiale. Det eneste vi mangler som vi ikke klarer å få til alene er det å få barn. Vi har tidligere prøvd det offentlige men uten hell og prøver nå noe annet.
Det vil ikke være noe seksuelt med dette og det vil skje veldig sterilt og klinisk, det eneste du trenger er å levere sæden og det er det. Men vi har noen krav Vi vil gjerne se sykdomshistorikk og møte deg for en kaffe for å få et lite inntrykk av deg som person. Vi ønsker også helst at du ikke er vaksinert mot korona, har du brune øyne og brunt hår så er det også et pluss.
Vi betaler gjerne for evt reiseutgifter og legeutgifter til sykdomshistorikk.
Send oss gjerne en melding hvis dette er noe du kunne tenkt å hjelpe oss med!:)

Svar på innlegg

Friluftsmannen
#1. Postet 08.10.2025 av Friluftsmannen
Kan bære behjelpelig med det dere ønsker....🌝👍
TomOfFinland
#2. Postet i går kl 03:08 av TomOfFinland
Vi er 2 jenter I 30årene som har hus, bil og hund, vi elsker å gå turer i naturen høre på musikk og være sosiale. Det eneste vi mangler som vi ikke klarer å få til alene er det å få barn. Vi har tidligere prøvd det offentlige men uten hell og prøver nå noe annet.
Det vil ikke være noe seksuelt med dette og det vil skje veldig sterilt og klinisk, det eneste du trenger er å levere sæden og det er det. Men vi har noen krav Vi vil gjerne se sykdomshistorikk og møte deg for en kaffe for å få et lite inntrykk av deg som person. Vi ønsker også helst at du ikke er vaksinert mot korona, har du brune øyne og brunt hår så er det også et pluss.
Vi betaler gjerne for evt reiseutgifter og legeutgifter til sykdomshistorikk.
Send oss gjerne en melding hvis dette er noe du kunne tenkt å hjelpe oss med!:)

Hej. Har tenkt på dette en del år. Og har kommet frem til at om jaha kan hjelpe noen med o få barn(som er det beste som hent i livet mitt. Har 2 friske snille gutter på 12 & 14 nu. Er Svensk/Norsk med forgreninger langt bak i tid til England, Tyskland og på min mors side er det en fin blanding mellom svensk offisers-overkladse blandet med noen kunstneriske jøder fra Tyskland og Danmark
.
Ska se om ja kan sende en bilde på meg og min avkomme:)
Edorf
#3. Postet i dag kl 04:23 av Edorf
Hei, jeg ønsker hjelpe dere. Mitt nr er 45386632.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen