Skeiv på iOS og Android
SKEIV.NO ANBEFALER
hegeslillerom.home.blog/
doendsjo.blogspot.com
din-lokale-nettbutikk.myshopify.com
Skriv en hilsen til alle på Skeiv.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Skeive saker >> Debatt

Åpne profilen til kosegutt

Størrelse på penis :)

Til guttene: Hvordan mener dere en penis bør være for at man skal kunne ha god sex? Dere som er passive f.eks, har størrelsen noe å si? Bør den være tykk eller tynn? Også de som ikke har erfaring kan gjerne si hva de tror
Viser side 1 av 2 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste
Anonym
Vel, jeg skal være forsiktig med å uttale meg, på grunn av manglende erfaring, men jeg tror ikke det har så mye å si hvor stor/liten penis er (innenfor rimelighetens grenser, såklart. En penis på f.eks. 9 cm er ikke mye å skryte av, liksom).
Og personlig har jeg nesten angst for tynne peniser. Men det kan kanskje være fordi jeg selv ikke har noen "spiker"...

Huff, så åpen man plutselig var :P
Anonym
Har forresten funnet en blogg som kanskje kan være noe. Her kan du stille spørsmål og få svar, på det aller meste! Playfull.blogg.no
 :)
Anonym
Det må da være det samme det. Bedre med liten enn stor!
Åpne profilen til kosegutt
Takk til dere som kommer med innlegg, det er mange som leser men nesten ingen som kommenterer :-P

Det er jo litt "rart" for dette er jo et tema som "alle" har en mening om ;) Ikke tenk så mye på fordommer og tabuer, det hører fortiden til ;)
Anonym
Det er jo greit å i hvert fall ligge over 10cm, men i enden ville det nok ikke ha betydd noe som helst for meg. Skulle jeg ha latt min kjærlighet til en person styres av det...?
Anonym
Fordi nesten ingen kommenterer her er fordi nesten alle her slår ned på alt som heter sex. Du må til Gaysir forumet for å få denne debatten til å gå, litt drama her og der og *Fosj* så er debatten på 10 sider.

Anonym
Ja, det er så og si ingen aktivitet på det forumet her. Noe må gjøres.
Anonym
Jeg foreslår å bytte moderator

Så straffer vi dem som prøver på være politisk riktig her. Det er kjedelig!

Anonym
Hvor mange moderatorer er det egentlig på det forumet her? Jeg har bare sett én...... Kan jo hende jeg er litt blind da.

Anonym
Tror det bare er Sladex og han derre administratoren.
Viser side 1 av 2 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste