Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Skeive saker > Debatt

Anonym
Opprettet 02.04.2011 av Anonym.
Størrelse på penis :)
Til guttene: Hvordan mener dere en penis bør være for at man skal kunne ha god sex? Dere som er passive f.eks, har størrelsen noe å si? Bør den være tykk eller tynn? Også de som ikke har erfaring kan gjerne si hva de tror

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.04.2011 av Anonym
Vel, jeg skal være forsiktig med å uttale meg, på grunn av manglende erfaring, men jeg tror ikke det har så mye å si hvor stor/liten penis er (innenfor rimelighetens grenser, såklart. En penis på f.eks. 9 cm er ikke mye å skryte av, liksom).
Og personlig har jeg nesten angst for tynne peniser. Men det kan kanskje være fordi jeg selv ikke har noen "spiker"...

Huff, så åpen man plutselig var :P
Anonym
#2. Postet 02.04.2011 av Anonym
Har forresten funnet en blogg som kanskje kan være noe. Her kan du stille spørsmål og få svar, på det aller meste! Playfull.blogg.no
:)
Anonym
#3. Postet 23.04.2011 av Anonym
Det må da være det samme det. Bedre med liten enn stor!
Anonym
#4. Postet 24.04.2011 av Anonym
Takk til dere som kommer med innlegg, det er mange som leser men nesten ingen som kommenterer :-P

Det er jo litt "rart" for dette er jo et tema som "alle" har en mening om ;) Ikke tenk så mye på fordommer og tabuer, det hører fortiden til ;)
Anonym
#5. Postet 24.04.2011 av Anonym
Det er jo greit å i hvert fall ligge over 10cm, men i enden ville det nok ikke ha betydd noe som helst for meg. Skulle jeg ha latt min kjærlighet til en person styres av det...?
Anonym
#6. Postet 24.04.2011 av Anonym
Fordi nesten ingen kommenterer her er fordi nesten alle her slår ned på alt som heter sex. Du må til Gaysir forumet for å få denne debatten til å gå, litt drama her og der og *Fosj* så er debatten på 10 sider.

Anonym
#7. Postet 24.04.2011 av Anonym
Ja, det er så og si ingen aktivitet på det forumet her. Noe må gjøres.
Anonym
#8. Postet 24.04.2011 av Anonym
Jeg foreslår å bytte moderator

Så straffer vi dem som prøver på være politisk riktig her. Det er kjedelig!

Anonym
#9. Postet 24.04.2011 av Anonym
Hvor mange moderatorer er det egentlig på det forumet her? Jeg har bare sett én...... Kan jo hende jeg er litt blind da.
Anonym
#10. Postet 24.04.2011 av Anonym
Tror det bare er Sladex og han derre administratoren.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Skeiv.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen